- Veelgestelde vragen
Hier vindt u antwoord op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Vul dan een contactformulier in.
Retourneren
V: Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?
A: Om een (deel van) uw bestelling te retourneren kunt u bellen met 0181-452710.
V: Ik heb mijn boeken niet meer nodig, koopt u ze terug?
A: Nee, wij nemen geen gebruikte boeken retour.
V: Ik heb een verkeerd boek besteld hoe retourneer ik het boek?
A: Op de afleverbon staat het retouradres, stuurt u een kopie van de afleverbon mee en vermeld daarop uw IBAN, zodat wij weten aan wie wij het boek moeten terugbetalen.
Inloggen
V: Ik heb een inlogcode maar ik kan nergens inloggen.
A: U kunt inloggen in stap 2 bij uw bestelling.
V: Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
A: Stuur een e-mail naar webshop@vdh.nl en wij sturen u zo spoedig mogelijk een nieuw wachtwoord toe.
Bestellen
V: Kan ik mijn bestelling volgen?
A: Nee uw inlogcode dient alleen om uw gegevens op te slaan voor een volgende bestelling.
V: Ik wil mijn bestelling met spoed ontvangen
A: Alle orders worden op datum van binnenkomst verwerkt. Soms kan dit dezelfde dag nog zijn, bij grote drukte hebben wij daar meer tijd voor nodig. Uw bestelling worden, mits op voorraad, altijd binnen 21 werkdagen verzonden.
V: De bestelling worden niet in mijn winkelwagen geplaatst, als ik klik gebeurt er niets.
A: Stuurt u ons even een mail met welk besturingssysteem en browser u werkt, we leggen het probleem dan bij onze systeembeheerder neer.
Betalen
V: Kan ik een factuur ontvangen?
A: Ja, u dient dit bij de bestelling aan te geven.
V: Mijn bestelling is betaald, maar ik krijg geen bevestiging of factuur in mijn mail.
A: Als deze niet in uw spam map terecht is gekomen, dan is mogelijk uw emailadres niet juist vermeld. Wij ontvangen dan een mail met “Message Delivery Failure”. Uw bestelling wordt wel gewoon verzonden. Indien u de factuur alsnog wilt ontvangen, stuur ons dan een email aan info@jeweka.nl vanaf het juiste emailadres, wij sturen de factuur dan alsnog aan u door.
V: Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?
A: Om een (deel van) uw bestelling te retourneren kunt u bellen met 0181-452710.
V: Ik heb mijn boeken niet meer nodig, koopt u ze terug?
A: Nee, wij nemen geen gebruikte boeken retour.
V: Ik heb een verkeerd boek besteld hoe retourneer ik het boek?
A: Op de afleverbon staat het retouradres, stuurt u een kopie van de afleverbon mee en vermeld daarop uw IBAN, zodat wij weten aan wie wij het boek moeten terugbetalen.
Inloggen
V: Ik heb een inlogcode maar ik kan nergens inloggen.
A: U kunt inloggen in stap 2 bij uw bestelling.
V: Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
A: Stuur een e-mail naar webshop@vdh.nl en wij sturen u zo spoedig mogelijk een nieuw wachtwoord toe.
Bestellen
V: Kan ik mijn bestelling volgen?
A: Nee uw inlogcode dient alleen om uw gegevens op te slaan voor een volgende bestelling.
V: Ik wil mijn bestelling met spoed ontvangen
A: Alle orders worden op datum van binnenkomst verwerkt. Soms kan dit dezelfde dag nog zijn, bij grote drukte hebben wij daar meer tijd voor nodig. Uw bestelling worden, mits op voorraad, altijd binnen 21 werkdagen verzonden.
V: De bestelling worden niet in mijn winkelwagen geplaatst, als ik klik gebeurt er niets.
A: Stuurt u ons even een mail met welk besturingssysteem en browser u werkt, we leggen het probleem dan bij onze systeembeheerder neer.
Betalen
V: Kan ik een factuur ontvangen?
A: Ja, u dient dit bij de bestelling aan te geven.
V: Mijn bestelling is betaald, maar ik krijg geen bevestiging of factuur in mijn mail.
A: Als deze niet in uw spam map terecht is gekomen, dan is mogelijk uw emailadres niet juist vermeld. Wij ontvangen dan een mail met “Message Delivery Failure”. Uw bestelling wordt wel gewoon verzonden. Indien u de factuur alsnog wilt ontvangen, stuur ons dan een email aan info@jeweka.nl vanaf het juiste emailadres, wij sturen de factuur dan alsnog aan u door.